Funny little world - Musik video

Hejsan alla glada :D Förlåt för dålig uppdaterande men varken jag eller Therese har haft tid nu i helgen.

Ni vet väl alla att Alexander's hemsida har kommit upp? www.alexanderrybak.com , samma dag som hemsidan kom upp skulle hans nya musik video komma upp också men sidan blev överbelastad så det var inte fören dagen efter bestämd tid man kunde se musikvideon. Så jag hoppas ni har sett den? Det har i allafall jag, och om jag ska vara ärlig så var den inte särskilt bra, det såg ut som att Alexander var ditt klipp och det hände inget speciellt i videon, vad tycker ni om videon?

Här är den för er som inte sett den, Alexander Rybak - Funny little world




/ Ellinore

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0